Paljetter - hot or not?

Ja, ingen har kunnat missa att paljetter bara är såå inne i jul. Men är det verkligen så hot som alla säger? Hmm. Nej, jag ska undersöka saken.







Ja, först måste jag bara säga att det är ju ganska snyggt att lysa ut lite på festen. Men hur jäkla kul är det om alla tjejer går runt med paljetter? Killarna börjar ju också nu, med paljettkavajer osv. Vill man inte vara unik? Skapa då ditt EGNA mode. Men en liten cardigan - why not. Men snälla - det börjar seriöst bli lite uttjatat. Även om det finns en jättesnygg paljettsjal på Indiska... nej förlåt jag ska INTE köpa den, jag ska köra mitt eget mode. Sorry.


SEN MÅSTE JAG BARA REDA UT det här med LACKTIGHTS.
För det första ska man inte använda lacktights om dom inte sitter snyggt. Och inte för att vara taskig - men det är inte så snyggt på dom som är "oversize" om ni fattar... Men dom måste passa annars hänger dom som fula jävla pissgurkor. Gosh - nu e jag arg. DOM ÄR SÅ JÄVLA FULA! SLUTA ANVÄNDA LACKTIGHTS!

Kolla på paljetttightsen där uppe på första bilden - visst är dom fula?
Det här blev inte riktigt en modeskola omgång, jag behövde bara få ur mig den här skiten. Alla tights är lika fula.

Nu är jag för arg för att ge er en puss. Ni får nöja er med God Jul.
Så God Jul då.
God Jul.

Kommentarer
Postat av: vendela =) <3

åh du äger! men alltså jag måste ha tips till vad jag ska köpa för nyårsklänning, snällaaaa ha klänningsextra? <33

2009-12-19 @ 19:55:31
Postat av: frida

älskar paljetter!

och jag äger faktiskt ett par lacktights och trivs med det.

2009-12-19 @ 19:56:15
Postat av: L I N D A - T H E O N E A N D O N L Y

Hej lilla tjejen! Jag gillar dig och din blogg. Och jag håller fan med om det med tightsen! Sjukt fula. GOD JUL!

2009-12-19 @ 19:57:27
Postat av: Rebecca

Oj! Här var det glittrigt :) snyggt!



Tack förresten för mailet du skickade till mig och Egoina till hennes mail.



Stor kram

Rebecca

2010-01-14 @ 11:50:46
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: t

hahaha paljetter är skitfula, lack är ju fan snyggggggggga!

2010-01-27 @ 17:12:12
URL: http://missbui.blogg.se/
Postat av: felicia

haha, snacka om att du nog inte vet vad mode är! Du kanske inte tycker dem är snygga, men resten av Sverige gör det, låt de använda dem i såfall:S



Hur gammal var du nu igen? 10?:O

2010-01-27 @ 18:29:34
URL: http://fjellepjelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0