Modeskolan dej 4 :)

Tjoo på er hoppas ni haft det bra ! :)

Tänkte köra en del 4 och nu ska det handla oom...
SKOR! :D Som stor sko-älskare kommer det här bli kul ;)

1. Tantpumpsen


Dom här skorna är.... eeh... inte snygga. Dom i mitten är ganska snygga så stryk dom, men dom som är runt ^^ Heelt basic och tråkigt. Men det är mest för typ 50+ som inte vågar ha höga klackar på sig, ooo så farligt liksom! Dom här skorna är för fegisar som bara kan ha svarta låågklackade på sig för att vara fin. Fula, ellerhur?

2.

Dom vanliga pumpsen.
Snygga. Ja. Höga. Ja. Vågade. Nja. Omväxling. NEJ. Om man ändå ska köpa klackskor, köp EGNA! Och med det menar jag med nåt som har mönster, en liten grej på eller nåt sånt istället för att köpa såna här som alla har? Dom är inte snygga faktiskt. Ellerhur? Vem vill gå runt och se ut som värsta wannabe alla? ^^

3.

Pimpade gladiotar-pumps.

Ooo, snygga! Dessutom sitter dom ju bra med banden så that´s perfect! Men skor med spänne är inte bra. Mina som hade spänne gick sönder när jag satte på mig dom. Klick sa det bara och då kom pappa på en ny uppfinning! Man tar en småspik sätter in de i spännet, trär igenom bandet och bankar in spiken så sitter dom garanterat. Det är inte konstigt. Det är smart.


Kraaam allihopa, puss!

Kommentarer
Postat av: a

hahahaha du är underbar bruden

2009-12-19 @ 11:03:00
Postat av: Clambi

skönt? :p det är orättvist att tjejer alltid måste vara söta, och bära skor med en stor pinne som ger dig problem med knäna bara för att se 1 dm högre ut? Jag ska alltid ha på mig ett par converse. Aldrig, aldrig, aldrig ett par klackskor så att jag fryser tårna av mig

2010-01-27 @ 17:43:51
URL: http://underligatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0