Det är alltså det här som händer..

Det är alltså 3 sidor fulla med hatkommentarer man får när man skickar brev till Kissie...? Jaja, jag får väl skylla mig själv^^ Meeen.... synd för er för jag bryr mig inte ett piss om era kommentarer (förutom dom snälla ;) ) för jag har faktiskt ett liv och jag tar inte åt mig ;)


Soo Goordioous ;)

Men gosh jag hade över 1400 besökare på bloggen idag (A).. populair or what?

Men då får jag väl börja det med att ge er lite svar på tal!
Vi tar t.ex dom här med mitt förra inlägg "Linne är snyggt med en cardigan".

Har ni någonsin tänkt efter och frågat er själva - varför ska jag ge en massa skit till en som är yngre än mig när jag slipper träffa henne nån gång i hela mitt liv och hon är inte min syster? Jag tyckte att outfiten var snygg, det matchade bra och jag vill blogga om mode men som sagt, jag är ingen modeexpert men på den här bloggen finns mina åsikter om saker och ting - ingen har tvingat er att besöka min blogg så varför ödsla tid...?

Älskar er annars! <3



Xoxo Ediine <3

Kommentarer
Postat av: Puh

Helt rätt tjejen! :D Fast nu får du kanske en massa nya läsare tack vare det ;D Hon brukar ju inte länka, statuss att du fick en :P

Btw, är det Agnes i bakgrunden på den där bilden? xD

2010-01-27 @ 21:35:02
URL: http://puhs.devote.se
Postat av: Lisa

Jättebra blogg! :D

Söt bild, btw!

2010-01-28 @ 17:54:11
Postat av: flis/iris

haha agnes i bakrunden (?) xD

2010-02-24 @ 20:47:06
URL: http://flis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0