Min riktiga blogg :)

Här bloggar jag mest, push it baby ;)

Länk -------> *UPP*


Kommentarer
Postat av: Louise <3

Asså va fan?! Du är tyå så falsk som man kan bli! Asså du verkligen tror att du är nått bara för att du har så många besökare och tror att du kan saker om mode. Och allt som du gör och skriver om är såå WB Kissie. Asså Jag vill egentligen mäst säga att du ska skaffa din egna stil och inte härma nån annan. För du vinner mer på det...

(sorligt)

2010-01-27 @ 20:53:02
Postat av: Anonym

Sluta slicka kissies röv och bli din egen person istället med dina egna åsikter ..

2010-01-27 @ 21:46:14
Postat av: Kissie

Ursäkta????, slika din egen röv ditt ego. Och du loise jag tror inte du har så särskilt snygg du heller.

2010-01-30 @ 09:45:38
Postat av: Niki

Ni är ju avunsjuka på edine för att hon har skikat ett sånt brev til kissie.

2010-01-30 @ 09:46:55
Postat av: Hahahaahaha

Allllllllllllllllllllllllllllllllllla är avunsjuka på edine för hon är så snygg och så HIMLA söt och har jättemånga bloggläsare, ahahhaahahhah, skaffa nåt eget istälLet för att härma edine, och bara så du vet Edine, DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!

2010-02-04 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0